onsdag 3. november 2010

Tanza, baby

Okei. Jeg hadde seriøst store planer om å ha det siste innlegget oppdatert på den herlige multisporthøsten. Likevel skal jeg innrømme at jeg ikke er overrasket over meg selv nå, når jeg nå sitter her med en halvpakket koffert, og masse å gjøre før jeg reiser til Tanzania i morgen. Tanzania ligger sånn ca midt i Afrika, ut mot østkysten. Vi skal bo fin øy og bade, bo noen dager på barnehjem, besøke masailandsby, i vertsfamilie en dag, 3-dagers safari, seminar i Dar Es Salaam (liksom-hovedstaden) og vi har 4-5 dager på Zanzibar bare for å kose oss. Høhø, Zanzibar har visstnok noen av verdens fineste strender. 19.november er jeg trolig hjemme igjen, hvis jeg ikke blir kidnappet, krasjer med bussen, tråkker på sjøpinnsvin eller noe liknende.

Jeg har selvfølgelig spart alle gjøremål til siste dagen, og har allerede rukket kiropraktor, vaksine og lege. Kiropraktoren knakk opp igjen nakken min, vaksina er visstnok veldig viktig (det var en jeg skulket i 6.klasse, visst..) og legen ga meg masse smertestillende. Tihihihihihihihi. Nå må jeg pakke litt mer, det trengs. See you later, alligator :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎