mandag 12. juli 2010

Høhø, jeg har blitt en rosablogger




- eller ikke. Men neglene mine har blitt rosa, da. Knallrosa, faktisk. (digger bildekvaliteten i Photo Booth♥♥♥♥)





Et hett tips til alle sammen: Ikke pådra dere stygge sykdommer som kyssesyken. Dere kan utvikle alvorlige personlighetsforstyrrelser som følge av kjedsomhet og rastløshet.

Jeg har blitt plagsom, irriterende og enda mer barnslig.


Men, det skjedde noe stort i dag. Jeg var på min første treningstur etter at jeg fikk KS (jeg gidder ikke skrive kyssesyken lenger - dette er siste gangen jeg gjør det). Det var en rolig gåtur på 1 time og 15 minutter, noe som bør være en lett ettermiddagstur for de aller fleste. For meg var det en heftig treningsøkt, hvor svetten rant og en lite kledelig rødfarge inntok ansiktet. Dette kommer til å bli svært spennende på SUFH, siden jeg skal gå Multisport. Da må man ratt være sprek, da. FML!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎