søndag 4. juli 2010

Gøy, EDRU lørdag!

Overskriften er selvmotsigende. De siste lørdagene har liksom ikke vært det samme. Ikke det at jeg er noen fyllikk, men det er helt ærlig vært småkjett og være edru når alle andre er fulle. Hvertfall i lengden. Kyssesyken er dum. Den har gitt meg leverbetennelse, og da tåler den ikke alkohol. Buhu.

Men i kveld ble det andre boller! Herregud så morsomt jeg har hatt det. Heidi og jeg dro til Hunderfossen familiepark, for der skulle Alexander Rybak opptre. Det sprutregna, men det gjorde vel ingenting for barske jenter som oss. Det var bare å ha på gummistøvler og paraply, det.








Jeg tror jeg har nevnt at jeg er en smule barnslig. Jeg liker og hoppe i søledammer og sånt. Denne mørke regnværskvelden var en fin anledning, og vi var tross alt i en lekepark for barn. Passende ;)














Haha. Da vi var på vei ut av parken etter konserten så jeg en trampoline full av vann. Da er det bare en ting og gjøre; ta av seg støvler og sokker og hoppe i vei. Familier stiret, barn pekte og jeg ble skikkelig blaut og sliten. Men hva gjør vel det, for herregud så gøy det var! ♥

Okei, dette ble rotete. Whatever, det er sent. NATTIS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎