onsdag 23. juni 2010

Fail

Okei, en liten oppfølger til gårsdagens klageinnlegg.

Nå viser det seg nemlig at den ekstreme halsbetennelsen min er kyssesyken. HVA HAR JEG GJORT FOR Å FORTJENE ALT DETTE DRITTET? 100 % sykmeldt minst en måned, ikke noe særlig aktiviteter, ingen alkohol. Jeg har i løpet av denne våren/sommeren blitt mer og mer sikker på at høyere makter hater meg. Dypt og intenst. Eller, forresten. Da hadde de brent meg til døde elns. Men neida, jeg skal bare pines. Med masse infeksjoner og skader og sånne ting jeg ikke dør av. Takk skal du faen meg ha!

Jeg er veldig spent på hvor lenge jeg kommer til å være død i formen og må passe godt på levera/milten, slik i forhold til høsten. Tjohei, spenning i hverdagen.

(Må nesten avslutte med søte bilder, da. Et desperat forsøk på å være positiv. ☀)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎