tirsdag 25. januar 2011

Helg og sånt

Torsdag skulle Multisport på topptur, men jeg hadde fått time til røngten og kunne ikke være med på tur. Synd, for turen hadde visst vært veldig bra. Etter sykehusturen dro jeg til Ørsta for å besøke Ola, der han går på Møre Folkehøgskule. Det var kjempekoselig å møte han igjen, og da ble det ikke så ille likevel at jeg ikke fikk vært med opp på fjellet.

På lørdag var det stipendiatene som hadde seminar. De hadde kalt det SUPERBUSINESSTIPPENESSUPERHAPPYFUNFUNULSTEINVIKREBUSWEE, og det gikk ut på at vi skulle gjennomføre en god del rare oppgaver rundt om i byen her. Blant annet skulle vi løfte en random ulsteinviker, synge offentlig på Amfi og utføre en lapdance på en av stippene. Alle oppgavene ble gjennomført med stil og vel dokumentert med bilder og film. For første gang badet jeg i sjøen i januar. Jeg og Marthe hoppet rett uti fra brygga ved hotellet, det var vilt! Tror ikke det var mange grader i vannet, for å si det slik. Selv om jeg stod i bare bikini i sidelengs regnvær, føltes det så varmt at jeg ikke hadde stort behov for å ta på klær. En facinerende følelse, i grunn.

Utpå kvelden var det tid for å dra på seg russebuksa igjen. Gruppe 5 arrangerte elevkveld med tema russ, og de aller fleste dro på seg buksa igjen. De som ikke hadde, ble døpt med vannpistol. Gøy.

Ellers har det blitt mye film i det siste. En film fredag, Ringenes Herre-maraton (extended versions, selvfølgelig) i et halvt døgn på søndag, og to filmer i gårkveld/natt. Jeg tror kanskje ikke jeg skal se så veldig mye film med det første. Det er litt koselig, da.

Om dagen gleder jeg meg til svar på røngtenundersøkelsen, fint vær, ny mobil og nytt kamera.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎