lørdag 1. januar 2011

Denne jula har vært nesten som å bli komfirmert på nytt!

Mens alle andre har vært ute og festet, kjørte jeg i dag. Nyttårsaften, altså. Jeg har nå bestemt meg for at det skal ikke skje igjen på mange år fremover! Men, som alt annet har også dette lille valget fordeler og ulemper. Den store fordelen er at jeg tjener penger, i stedet for å bruke de. Etter maange timer og ca 300 km tilbakelagt hadde jeg en ganske stor haug penger i BH´en, faktisk så stor at jeg måtte ta i bruk andre gjemmeplasser etterhvert. Sammen med alt det andre fra jula har jeg plutselig mange tusen i kontanter. Sykt! Det er seriøst samme følelsen som da jeg ble konfirmert.

Og hvis dere synes at dette innlegget var vel skrytete, har dere rett. Det er meningen! Synes selv jeg har fortjent det. Riktig godt nyttår, folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎