lørdag 18. desember 2010

Juleferie!

Tiden på folkehøyskole går fort. Alt for fort. Nå har det allerede gått en måned siden jeg kom hjem fra Tanzania, og mye har skjedd siden sist. Jeg har fryst og sulta, nesten drukna i puddersnø (bokstavelig talt), gått på skøyter, lekt i gjørme og fått kjørt snowboard. Og prøvd telemark, til og med.
Det mangler en oversikt over alle turene våre. Skal lage, og den finner man på siden der ute --->
Skal også skrive fra hver uke med multisporteventyret.



Oppsummering etter 4 måneder på folkehøyskole: Det er konge! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte fhs et år. Jeg har fått oppleve utrolig mye gøy, både store og små ting. Og ikke minst, når jeg tenker på alle de fantastiske menneskene jeg har blitt kjent med er det alene verdt det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎