lørdag 23. oktober 2010

19

Jeg tilbrakte min siste dag som 18-åring med å vaske buss. Den første dagen som 19-åring tilbrakte jeg med å rydde og vaske rommet.

Men har likevel hatt en utrolig bra bursdag! Merkelig, det der. Liker effekten SUFH har.

Først kom en helt herlig gjeng inn på rommet tidlig om morgenen, de hadde med seg lys og sang bursdagssang. Så ventet boller, kake, kakao, sjokolade, gaver, kort og gode klemmer. Det ble visst frokosten denne dagen.

Noen få timer senere ble jeg avbrutt i pilatestimen av en stipp, fordi det var kommet en pakke til meg i resepsjonen. Det viste seg å være faren min som kom på overraskelsesbesøk, kjempekoselig! Han kom med klemmer, gaver, truger, Det Nye og mastercardregning. Fantastisk :D

Tror det blir bra å være 19 ett år nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎