mandag 16. august 2010

Sommern 2010

Denne sommeren har vært innholdsrik. Det har vært ekstreme nedturer og ekstreme oppturer, på bare noen få måneder. Æsj, nå høres det forresten ut som om sommeren er over. Det er den ikke. Men sommerferien, derimot... Blah.

Svært kort oppsummert:

Opptur:
- Bra folk. Tror det er lenge siden jeg har vært så sosial som nå de siste ukene. Det er så mange herlige mennesker rundt omkring, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tilbrakt mer tid med dem før nå.
- Vinjerock. Jeg er forresten en evig bildestjeler, dette er Ida sitt.

- Bading! Jeg har blitt en badenymfe, takket være løse Westad. Evig takknemmelig! Dette gjelder imidlertid kun innlandstjern og -elver, og ikke sjøen. Er nemlig livredd havet. Blir gøy, siden skolen ligger uti havet omtrent.
- Jeg har vist tendenser til en ny evne: Kombinere sent uteliv og edruelighet. Før var jeg bare drita full, i sommer har jeg oppdaget at det er godt å ikke drikke og dermed våkne opp frisk og fin. F.eks på Rybak-konsert, skumparty forrige helg og Felix nå fredag. Selv om jeg fortsatt klarer helt fint å drikke meg drita (nei vent, møkkings). Nå lørdag var et strålende eksempel.

Nedtur:
- Sykdom1 og sykdom2. 004 xubI ble min beste venn.
- Som følge av sykdom2 ble jeg 100 % sykmeldt. Ingen jobbing, ingen trening, ingen drikking. Alt for mye Sex and the city. Alt for lite folk. T r a g i s k l i v.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Make me happy ✎